Щоб не пасти задніх, “Укрпошта” повинна розвиватися

Щоб не пасти задніх, “Укрпошта” повинна розвиватися

Не дивлячись на розвинену логістичну структуру УДППЗ «Укрпошта», компанія досі не може конкурувати з численними поштовими брендами України, які вже перехопили лідерство. Багато невдоволених користувачів «Укрпошти» та чисельні скандали в керівництві таки були почуті парламентарями.

30 січня в Кабінеті Міністрів України відбулася нарада щодо стратегії розвитку УДППЗ «Укрпошта» на 2017-2021 роки. Керівник «Укрпошти» прозвітував про роботу підприємства у 2016 році та презентував стратегію розвитку компанії, яку було розроблено спільно з міжнародними консультантами та інвесторами.

“План модернізації “Укрпошти” має дати відповідь на ті виклики, що стоять перед нами сьогодні. Однозначно, треба розуміти, що “Укрпошта” має бути збережена і повинна розвиватися. Ми бачимо, що ринок сьогодні зростає, а ми як державний апарат не беремо в цьому участі. Треба переходити до розвитку самої української пошти”, – наголосив Глава Уряду.

Також на нараді обговорили низку основних проблем у діяльності компанії, зокрема питання низького рівня автоматизації всіх процесів та недостатнього технологічного оснащення підприємства, необхідності оновлення автопарку, розширення кількості фінансових послуг, що надаються “Укрпоштою”.

Написано Народна Україна

Загрузка...

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *