Що робити з нерозмитненими автомобілями?

Що робити з нерозмитненими автомобілями?

Транзитники вимагають продовжити термін перебування авто з іноземною реєстрацією до року і розбити на частини суму розмитнення для старих автомобілів.

Депутати в законопроекті № 5567, зареєстрованому у Верховній Раді, пропонують тимчасове ввезення громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користуваннядозволити на строк до одного року під письмове зобов’язання про їх зворотне вивезення за умови письмового декларування в порядку, передбаченому законодавством України для громадян. У випадку тимчасового ввезення таких транспортних засобів, яким 7 і більше років з року їх виготовлення (випуску), застосовувати умовне часткове звільнення від оподаткування митними платежами за кожний повний або неповний календарний місяць заявленого строку перебування на митній території України та сплачувати щомісяця 0,3 відсотка суми митних платежів, яка підлягала б сплаті у разі випуску цих транспортних засобів особистого користування у вільний обіг на митній території України, розрахованої на дату їх тимчасового ввезення.

Також відповідно до законопроекту дозволяється ввезення громадянином-резидентом лише одного транспортного засобу особистого користування з умовним частковим звільненням від оподаткування митними платежами. Після зворотного вивезення раніше ввезеного транспортного засобу особистого користування та сплати штрафу за порушення термінів тимчасового ввезення, якщо таке мало місце, дозволяється ввезення наступного транспортного засобу особистого користування. При тимчасовому ввезенні громадянами-резидентами транспортних засобів особистого користування учасники антитерористичної операції звільняються від сплати митних платежів.

Проблема залишається: поки авто не на українській реєстрації, транзитники платять і будуть платити податки чужій державі – екологічний і транспортні збори, оплачувати техогляд і купувати страховку.

У серпні 2016 року вступив в силу тимчасовий закон №3251 про пільгові акцизи на вживані автомобілі, які відповідають екостандартам Євро-5. Він істотно знизив вартість розмитнення старих авто і діє до 31 грудня 2018. Щоб вирішити проблему із 61 тисячею транзитників пропонують ввести закон на постійній основі і прибрати обмеження: вимоги до екостандартів, віку автомобіля і щодо реєстрації одного автомобіля на одну людину.

У Європі екостандарт діє тільки на нові автомобілі, наші ж політики його застосували і для нових, і для потриманих. Якщо екостандарт замінити на обов’язковий техогляд перед ввезенням в Україну, в країну не потрапить автохлам, а транзитники розмитнять машини і будуть платити податки в Україні.

Новини за темою: Українським водіям доведеться перездавати на права кожні 5 років

Написано Народна Україна

Загрузка...

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *